Hotararea noastra de a parasi definitiv Romania cu tot ceea ce inseamna ea si fermitatea cu care sustinem teoria ca tot ceea ce inseamna roman,romaneste,si derivatele din acest pseudo spatiu carpato-danubiano-pontic dauneaza pe veci unui posibil viitor, m-a determinat sa incerc sa-i ajut cu tot ceea ce pot pe cei care mai au inca o umbra de speranta si un strop de sange care sa-i mentina verticalitatea si tuturor celor carora nu le-a fost, inca, afectata vointe de catre nesfarsitul sir al anilor in care sistemul a incercat sistematic si pe toate caile sa ne indobitoceasca.
Deci, oportunitatea noastra Canada, va fi prezentata pas cu pas asa cum am facut noi ;
www.montreal.ro sau www.immigration-Quebec.gouv.qc.ca asa incepe totul...
Atentie! Nu tot ceea ce se scrie pe net e si adevarat! Asa cum am avertizat mai sus, fugiti de romanii care peste tot vor incerca sa profite mai mult sau mai putin, chiar si in Canada (mai putini amici romani sau deloc = reusita garantata!)
Exista totusi si Dumnezeul romanilor, GABRIEL HOIDRAG ! Apelati cu incredere la un sfat care va veni intotdeauna (in limita posibilitatilor si cunostintelor ) din partea sa.
Pe montreal.ro exista un link ETAPELE EMIGRARII IN Quebec ce trebuie urmarit cu atentie si pas cu pas. Inscrie-te ca utilizator pe forum.
Pregatirea doumentelor pentru biroul de emigrari de la Viena e destul de anevoioasa si poate deveni si mai grea daca nu urmaresti pasii firesti.
Pentru inceput, asigura-te ca pasaportul va fi valabil pe toata durata procesului de emigrare (cel putin un an) sa nu te trezesti ca in preajma plecarii vei fi nevoit sa-l prelungesti. Deci, daca mai ai cateva luni pana iti expira du-te si ti-l innoieste. Acelasi lucru cu certificatul de nastere. Preschimba-l intr- unul nou (model international) care nu mai trebuie tradus ci doar copia sa va fi legalizata.
Mergi la Starea Civila, unde ti se va da o cerere pt. preschimbarea certificatului dupa care va trebui sa achiti o taxa modica (vreo 15000 ROL).Nu va dura decat 3-4 zile pana vei avea noul certificat.
Despre actele care sa ateste pregatirea scolara gasesti la ETAPELE EMIGRARII...
Actele necesare se xeroxeaza si se traduc. Traducerile se fac doar la cei in masura sa le faca pretul variind de la unul la altul; Recomandarea mea :
BIROU TRADUCERI, Aleea Scolii nr.2, vis-a-vis Liceul A.I.Cuza si Biserica Mavramol. (tel: 0236.321199). Cost:100000/pagina pt.traduceri si tot acolo poti face si legalizarile de care ai nevoie, atat ale traducerilor cat si ale celorlalte acte (pret bun: 70000/pagina)
Traducator : SASETCHI ELIAS, biroul la adresa: bl.BR 3,apt.121, et.1 (aproape de Agentia De Voiaj, vis-a-vis de TreiStar),tel: 0722.897918, 0236.419401
Atentie! Nu uita sa ceri traducere simpla in doua exemplare si fara spatiu pentru notar.
Traducerea actelor poate dura asa incat le poti face in timp ce alergi dupa altele. Cartea de munca va fi tradusa/legalizata ultima pentru ca eventualele modificari din ea sa fie cat mai actuale, la data trimiterii dosarului.
Plata procesarii dosarului o poti face din timp deoarece dureaza la banca pana le vine cec-ul, etc. Noi am cumparat un CEC BANCAR (nu de calatorie sau alt fel) de la BCR (comision 0,75% , minim 5 euro ) tel: 0236.461111, interior 118.
Din ziua in care depui cererea si faci plata cec-ului (in lei, corspondentul celor 390 CAD + comisionul bancii ) dureaza 5 zile lucratoare pana intri in posesia filei CEC. Aceasta o vei depune impreuna cu actele traduse si legalizate si cu DCS-ul completat, in plicul pentru Viena.
Atentie ! CEC-ul sa aiba numele tau pe el iar beneficiarul sa fie Gouvernement du Quebec. Nu uita sa-i faci si o copie xerox pe care sa o pastrezi acasa,in eventualitatea ca s-ar rataci pe drum sa poti face dovada la banca pt. a ti se elibera un altul.
ULTIMUL LUCRU PE CARE-L FACI ESTE EXTRASUL DE CONT. MARE ATENTIE! ACESTA E VALABIL DOAR 10 ZILE CALENDARISTICE (rastimp in care trebuie sa ajunga la Viena, in mana ofiterilor de emigrare).
Dupa ce toate actele au fost adunate (verifica in prealabil sa nu-ti fi scapat ceva),trimite-le la Viena pe adresa mentionata in ETAPELE EMIGRARII...
Noi am folosit serviciile DHL, curierat rapid (vezi www.dhl.ro) pentru care am platit 2320000 rol si care au ajuns la destinatie in 24 de ore.
Dupa o luna am primit acusse de reception si acum asteptam invitatia la interviu.
La data la care scriu aceste randuri cam atat pot spune. In rest, ne pregatim cat putem de bine si ne rugam sa ni se indeplineasca visul...
Subject: FUGIM DIN Romania ( partea a II - a)
"Am revenit la subiectul "FUGIM DIN Romania", cu informatii despre cum au decurs, in continuare, lucrurile. Asadar,
Pe 20.09.2006, am primit "Convocation a une entrevue de selection" si din acest moment e sigur ca autoritatile Biroului de Emigrari de la Viena te-au luat in evidenta. Deci, nu inseamna ca deja esti acceptat ( multe persoane fac greseala de a se vedea deja in Canada si incep sa se lase de munca, sa-si vanda bunurile, etc.TOTAL GRESIT! Poti pica interviul si sa te trezesti ca nu mai ai nici munca ta, nici casa sau masina, pe care te-ai grabit sa le vinzi! ).In concluzie, din momentul in care ai primit invitatia la interviu, cel mai important lucru este NIVELUL CUNOSTINTELOR DE LIMBA FRANCEZA. Indiferent de cat de bun iti este dosarul ( pregatire scolara si profesionala, varsta, stare sociala,etc.) limba franceza, la interviu, e hotaratoare. Cu cat te pregatesti mai serios, cu atat garantia succesului va fi mai mare.
Noi am facut meditatii, de doua ori pe saptamana, cate doua ore/zi, timp de aproape trei luni. Am sa-ti pun la dispozitie cateva nr.de tel., poti vorbi si alege in functie de tine;
prof. RALUCA REZMERITA,
TEL: 0744.692928
e-mail: raluca_rezmerita@yahoo.com
( profesoara care ne-a pregatit pe noi )
prof. FLORINA RADI
e-mail : floradi20022002@yahoo.fr
prof. MADALINA DIMA
TEL: 0745.360298
Revin la invitatia la interviu; In cel mai scurt timp, faci confirmarea prezentei tale la interviu. Te sfatuiesc sa mergi la ROMTELECOM (vis-a-vis de Papadie)unde au fax cu confirmare automata de primire. Ne-a costat 44 000ROL.
ATENTIE! Orice schimbare, de orice natura ar fi ea trebuie anuntata IMEDIAT CE SURVINE, celor din Viena, deoarece proverbiala corectitudine germana e chiar adevarata, si in cazul austriecilor!
Dupa toate acestea, nu vei mai primi niciun semn din partea autoritatilor decat daca intervin modificari in grila de selectie. La fel, si ei vor fi promti in a-ti aduce la cunostinta daca mai trebuie sau nu ceva pentru interviu.
Am sa-ti pun la dispozitie cateva adrese care ar putea sa te ajute:
www.vieux.montreal.qc.ca
www.culture-france.ro
www.francite.com
www.google.fr
www.toile.qc.ca
www.infinit.com
www.branchezvous.com
www.cherchons.com
www.altavista.com
www.emploiquebec.net
www.saaq.gouv.qc.ca
www.imt.hrdc-drhc.gc.ca
www.gouv.qc.ca
www.montreal.gouv.qc.ca
www.educaloi.qc.ca
Cam asta ar fi pana la interviu. Te sfatuiesc sa tratezi acest interviu cu MAXIMA SERIOZITATE deoarece de reusita lui depind sansele tale, in proportie de 90%.
Sfaturile noastre sunt:
- nu lasa pe ultima suta de metri pregatirea interviului;
- nu te uita la bani cand e vorba de meditatii, transport sau alte costuri. In Romania, am simtit pe pielea noastra ce inseamna nesiguranta care ti-o dau serviciile de aici. Asa ca da mai mult pentru a-ti cumpara linistea interioara de care, cu siguranta, ai nevoie.
- pleaca la Bucuresti cu o zi inaintea interviului, cazeaza-te undeva si asigura-te ca vei ajunge la timp, la interviu.( orasul e incurcat si greoi si pentru localnici, daramite pentru un provincial )
Apropos de cazare, noi am stat la Hotel Cameliei, un hotel de 2 stele, aflat la o distanta de 10-15min., de Gara de Nord (mers pe jos), si la aprox.20min. de Hilton ( cu taxiul ), unde probabil vei sustine interviul. Informatii suplimentare la www.hotel-cameliei.ro
Ar putea sa te intereseze si un taxi: "AUTO COBALCESCU"
tel: 0723.009451 sau 0723.399451
Deocamdata, atat putem spune. Pentru noi, urmeaza dosarul al doilea, cel pentru autoritatile Ambasadei Canadei.
FUGIM DIN ROMANIA! (Episodul III: Autoritatile romane...)
Iata-ne ajunsi la etapa in care, scapati de autoritatile canadiene trecem pe partea romana a Ambasadei Canadei de la Bucuresti.
Pentru pregatirea dosarului al doilea sunt necesare urmatoarele documente (informatie preluata de la "ETAPELE EMIGRARII..." si confirmata de noi):
1. IMM-urile (formularele pe care va trebui sa le completezi CU FOARTE MARE ATENTIE si care sunt tot la "ETAPELE EMIGRARII..."). ATENTIE! Se vor completa tot in limba franceza si iti recomand sa o faci sub supravegherea atenta a unui profesor.
2. copie legalizata dupa urmatoarele acte:
- certificatul de nastere;
- certificatul de casatorie;
- hotararea de divort ( aici atasezi si traducerea )
Acestor acte nu le trebuie si traducerile (mai putin in cazul in care exista o hotarare de divort).
3. cazierul din romania ( in original ).
Pentru a obtine certificatul de cazier judiciar sunt necesare urmatoarele:
- cerere tip (se gaseste la fata locului);
- buletinul sau cartea de identitate;
- timbru fiscal in valoare de 1 RON;
Cazierul poate fi obtinut in regim normal (se elibereaza dupa doua saptamani) sau in regim urgent (se elibereaza in aceeasi zi dar trebuie platita, la Trezorerie, o taxa de 5 RON.
Certificatul e valabil 6 luni. Alte informatii: www.gl.politiaromana.ro
4. cazierul din tara (sau tarile) in care ai locuit. Se cere cazierul daca, cumulat, ai petrecut cel putin sase luni pe teritoriul altui stat, indiferent de statutul pe care l-ai avut (rezident, turist, student, etc.)
Se ataseaza la original si traducerea in limba franceza a cazierului.
Am obtinut destul de greu si cu multa bataie de cap acest cazier; Exista doua posibilitati: sa mergi sa-l ridici personal de la Consulatul sttului respectiv sau sa imputernicesti pe cineva de acolo sa-l ridice, in numele tau. Eu am ales a doua varianta; Persoana pe care urmeaza sa o imputernicesti trebuie sa fie rezident sau cetatean al statului respectiv. Daca alegi aceasta varianta, inainte de a merge la notar, sa ai datele persoanei respective (nume, prenume, adresa, cod postal, numarul si seria pasaportului, data nasterii).
Procura costa 42 RON (notar Mocanu Vasile, are biroul langa "Penita", pana sa ajungi la "Neacsu"), traducerea procurii costa 30 RON si autentificarea traducerii, care se face tot la notar, costa 21 RON.
Urmeaza ca procura, in original, traducerea, in limba in care se solicita cazierul si o copie a pasaportului tau (toate paginile) sa le trimiti persoanei pe care o imputernicesti. Eu am folosit curieratul rapid (cost pana in Italia, 224 RON) DHL Galati, str. Regiment 11 Siret, nr.35, tel: 0236.460075
5. copie xerox dupa:
- CSQ;
- pasaport
6. fotografii color ( 6 buc.)
ATENTIE ! Fotografiile cerute de lege, pentru emigrare, sunt DIFERITE de cele pentru pasaport.
Fotografiile trebuie:
- sa arate o vedere de fata completa, de cap si de umeri, figura sa fie centrala;
- sa fie pe fond ALB SIMPLU;
- sa fie identic reproduse, cu acelasi negativ, fara retusuri sau expunere in acelasi timp cu imaginea compusa sau camera multiobiectiv;
- sa masoare intre 25mm si 35mm, de la barbie pana la varful capului;
- sa aiba 35mm x 45mm, dimensiunea finala;
Se fac 2 seturi de cate 4 fotografii din care, asa cum am mai zis, se trimit 6 bucati. Cost: 8 foto= 16 RON. Iti recomand centrul foto de langa Service-ul vechi.
7. chitanta in original ( formularul CITIGROUP- CITIBANK + foaia de varsamant/depunere cu stampila Bancii Transilvania) de achitare a TAXEI DE PROCESARE DOSAR ADULT ( 495$).
ATENTIE ! Sa mergi la banca cu lectia FOARTE BINE INVATATA, deoarece, spre surprinderea mea, si functionarii de la banca sunt tot incompetenti. Pentru a evita orice surpriza citeste si invata sfaturile de la "ETAPELE EMIGRARII...". Si inca ceva, va trebui sa mai platesti un comision la cei 495$, pentru ca suma sa ajunga intacta la cei de la Ambasada. Deci, noi am platit 2 x 495 + 0,6% comision ( 6% ), in total 996$.
Inainte de a trimite dosarul la Ambasada, fa-ti copii la tot ceea ce contine acesta si pastreaza-le. Suntem inca in romania si nu stii ce "surprize" se pot intampla. Si nu uita sa traduci si cazierul obtinut din alt stat, tot in franceza. Traducerea va fi trimisa impreuna cu originalul.
Pentru a trimite dosarul iti recomand curierii rapizi. Nu uita sa ceri cu confirmare de primire.
Acestea fiind facute, rabdare si cam in trei luni apar codurile de bare. Nu ne ramane altceva de facut decat sa ne asteptam randul, la Ambasada. DOAMNE AJUTA !
FUGIM DIN Romania! (episodul IV)
...Ramasesem in asteptarea codurilor de bare...
Dupa foarte mult timp, la exact 100(!) de zile de la depunerea dosarului al doilea, pe 25 martie 2007, am primit codurile de bare. Stampila patrata: 18 decembrie 2006, data de pe plic: 22 martie 2007.
Ce semnifica, de fapt, codurile de bare si stampila patrata?
Pentru aplicantii, pe partea franceza, primirea codurilor de bare confirma faptul ca federalii ti-au deschis dosarul.
Aceste coduri de bare sunt, de fapt, niste autocolante, asemanatoare codurilor de bare de pe majoritatea produselor si care se folosesc in cazul corespondentei cu Ambasada (cand trimiti pasapoartele, taxa de rezidenta, etc.). Pe fiecare colant, cu acel cod, este trecut numarul dosarului tau (Ex: B1234567...). Cu acest numar vei fi identificat atat in corespondenta cat si la verificarea on-line a dosarului tau, pe site-ul:
http://services3.cic.gc.ca/ecas/ECAS.jsp
Stampila patrata reprezinta data cand ti s-a deschis plicul, continand dosarul al doilea. Aceasta este aplicate pe foaia ce confirma ca au deschis dosarul tau si care se trimite impreuna cu codurile de bare (in numar cuprins intre doua si noua exemplare).
Astazi, dupa opt zile de la primirea codurilor, au sosit si formularele medicale. Noi am ales sa facem controlul medical la OIM Bucuresti (alte variante fiind Chisinau si Budapesta).
OIM Bucuresti, Adresa: B-dul Dacia, nr.89, sector 2, Bucuresti
tel: 021.2120259 sau 021.3171445
Cost: 112$/pers.(adult)
102$/pers.(copii cu varsta cuprinsa intre 11-15ani)
92$/pers.(copii pana in 11ani)
Plata se poate face in $ sau in lei (la cursul BNR, al zilei respective), la sediu, in ziua in care ai fost programat pentru medicale.
Programarile se fac telefonic, de luni pana vineri, intre orele 13-17.
Iata si locatia OIM:
FUGIM DIN Romania! (Episodul V: Vizita medicala...)
Programati initial, pentru 12 aprilie, ora 10, din cauza ciclului sotiei (care, pe stres, emotii, a venit mult mai devreme decat era normal...) am fost nevoiti sa ne reprogramam. Urmatoarea data a fost fixata pentru 17 aprilie, ora 11.
Am plecat, in dimineata zilei de ieri, cu trenul intercity, la ora 05.50 (pret: 43,30RON/pers.). La ora 09.05, ajunsi in Gara de Nord, am plecat catre OIM.
Cum ajungi la OIM?
De la Gara de Nord, se ia metroul, pana la Piata Victoriei. Aici schimbi magistralele (de pe M3, pe M2). Apoi, continui drumul pana la Piata Romana. Tot acest drum (cu schimbarea despre care am vorbit, cu tot) a durat aprox. 50 min.;
Mai departe, ajuns la Piata Romana, iesi de la metrou, treci pe sub Coloane si mergi, pe B-dul Dacia, in directia Pietei Galati (sau Piata Gemeni, cum i se mai spune) urmarind harta (vezi postarea anterioara). De la gura de metrou, pana la OIM, faci aprox. 12-13 min., la pas.
OIM isi are sediul intr-o vila, la intrare se afla si un drapel albastru cu sigla OIM. La interfon, tastezi "Receptie", spui ca ai programare si urci, apoi, pana la ultimul etaj, unde vei da direct in sala de asteptare.
Aici, periodic iese o domnisoara care intreaba de ultimii sositi, cerandu-le formularele si doua fotografii. Dupa aceasta, astepti sa fii invitat. O data chemat inauntru, esti informat in ce anume consta vizita medicala, ti se verifica buletinul de identitate, datele pe care deja le au in calculator (adresa actuala si numarul de telefon), semnezi trei formulare si achiti taxa. Dupa toate acestea, ti se inmaneaza un formular cu care trebuie sa mergi, ulterior, la Medsana, ti se dau indicatii cum sa ajungi acolo si esti invitat, inapoi in sala de asteptare, de unde vei fi chemat pentru recoltarea probelor de urina si sange.
Dupa ce dai proba de urina, ti se ia tensiunea, sange, esti masurat si cantarit, ti se face un control oftalmologic (la panoul cu litere) si dupa toate acestea vei primi un alt formular pe care va trebui sa-l completezi (afara, in sala de asteptare) si sa-l inapoiezi, asteptand sa fii din nou chemat pentru controlul general.
Atentie! Pentru cei ce poarta ochelari, este necesar sa aiba asupra lor si reteta de la medic si, bineinteles, ochelarii prescrisi.
Ultimul formular primit e, practic, un chestionar cu intrebari despre starea ta medicala (ce boli ai avut, consumi alcool, droguri, fumezi, etc.)
Consultul general, se face dezbracat, la chilot, si consta in verificare celor declarate in formularul anterior, in plus esti ascultat la plamani, controlat in gat, palpat pe diferite zone (burta, piept, picioare, umeri...), esti pus sa faci cativa pasi prin camera si intrebat despre tatuaje, semne particulare, cicatrici (daca e cazul).
Dupa toate acestea, urmeaza sa mergi la Medsana, pentru razele X. Totul, la OIM, a durat 2 ore si 10 min. Bineinteles, aici e vorba si de cat de aglomerat nimeresti. Noi am avut, inaintea noastra, doua familii si alte trei persoane.
Cum ajungi la MEDSANA - Clinica Primaverii?
Faci cale intoarsa pana la Piata Romana, de unde, tot cu metroul, mergi pana la statia Aviatorilor (nu trebuie sa mai schimbi nimic, e linie directa). Iesit de la metrou, se vede o mare intersectie (Piata Charles de Gaulle) si la aprox.250-300m, de mers in directia aratata pe harta, se afla, intr-o constructie noua, sediul clinicii.
Iata si harta:
Adresa:
MEDSANA - Clinica Primaverii
Bd. Primaverii, nr.9, sector 1, Bucuresti
Tel: 9607, 0726.337262, 021.4108459, 021.4108643
e-mail: office@medsana.ro
Dupa ce ajungi aici, predai formularul la receptie si astepti sa fii chemat. Controlul se face undeva la subsol. Rezultatele vor fi comunicate pe loc. La Medsana, totul a durat aprox. o ora.
Acesta a fost episodul in care am incercat, cu cat mai multe detalii, sa descriu cum au decurs lucrurile vis-a-vis de vizita medicala de la Bucuresti.
Spre Galati, la ora 19, pleaca un accelerat care ajunge la 22.50 (pret: 47,30RON/pers.).
Acum urmeaza sa asteptam invitatia de depunere a pasapoartelor pentru viza.
Harta metroului:
Va sfatuiesc sa o aveti asupra voastra, daca nu cunoasteti foarte bine Bucurestiul.
FUGIM DIN Romania! (Ultimul episod: Evadarea)
Iata-ma ajuns la al saselea episod si ultimul...
Ramasesem in asteptarea invitatiei de depunere a pasapoartelor pentru viza; Dupa 55 de zile, de la efectuarea medicalelor, luni, 11 iunie 2007, am primit pe e-mail invitatia de depunere a pasapoartelor.
A doua zi, am platit si ultima taxa si anume taxa de rezidenta permanenta. ATENTIE! De la 1 iunie, aceasta se plateste in euro!
Taxa se plateste tot la Banca Transilvania, este de 325 euro/pers. (adult), in plus, urmand sa platiti si comisionul bancii: 2euro/pers.
O data cu primirea invitatiei de depunere a pasapoartelor, vi se mai poate solicita sa trimiteti, impreuna cu acestea, pe langa pasaport, chitanta (IN ORIGINAL) doveditoare ca ati facut plata taxei de rezidenta si, de la caz la caz, informatii despre inaltime si culoarea ochilor sau fotografii ca cele facute pentru dosarul al doilea. Nu uitati sa va conformati acestei cereri. Noua ne-au cerut sa le trimitem inaltimea si culoarea ochilor.
Puteti trimite pasapoartele prin curier, posta sau alegand sa le depuneti personal la Ambasada. As face, aici, o remarca: alegand ultima varianta, veti fi obligati sa mergeti sa le si ridicati personal de la Ambasada. De aceea, mi s-a parut ca fiind cea mai buna varianta aceea de a folosi serviciile unei firme de curierat. Observatie: doua firme agreate de catre cei de la Ambasada Canadei sunt DHL si Pegasus. De ce am insistat pe acest aspect: veti vedea, urmarind postarile de pe forum, ca ar putea fi o varianta mai buna alegand o firma pe gustul lor. Poate e o coincidenta sau poate nu...Cert este ca pe invitatie, apar mentionate numele celor doua firme, zic, poate doar ca si informatie...
Noi am ales sa trimitem pasapoartele cu "Pegasus". Am folosit optiunea cu confirmare de primire, tur-retur pentru care am platit 36RON.
"Pegasus" Galati are sediul in Piata Centrala, langa "Romprint", la capatul liniei de maxi-taxi Micro 19-Piata. Persoana de contact: Oana Mustata, tel. 0745.301094
In mod normal, dupa 15 zile lucratoare, primiti pasapoartele vizate.
In cazul nostru, exact dupa acest interval, joi, 5 iulie, le-am primit.
Un alt aspect de mentionat este ca, imediat ce primiti invitatia de depunere a pasapoartelor, puteti face rezervarea biletelor de avion. Oferta este destul de variata, preturile depind de foarte multi factori (sezon, companie aeriana, etc.). Aici, ramane la latitudinea fiecaruia.
Recomandare: Organizatia Internationala pentru Migratie (OIM) Bucuresti, prin programul Bon Voyage, ofera emigrantilor anumite facilitati in obtinerea unui bilet de avion.
Persoana de contact este doamna Gabriela Clondir, e-mail: GClondir@iom.int , tel. 021.2115657
Noi am cumparat bilete la avion prin acest program.
Aceasta a fost epopeea intregului proces de emigrare. Uitandu-ma peste tot ceea ce a insemnat acesta, cu bune si rele, cu emotii, eforturi financiare si nu numai, acum, privind pasapoartele, bucuria este cu atat mai mare. E acea caldura interioara data de bucuria unei victorii. E o prima mare batalie castigata si speranta ca poti merge mai departe...
Iata, acum, statistic, intregul proces:
-05.07.06 - trimis dosar DCS la BIQ Viena;
-01.08.06 - Acusse de Reception;
-20.09.06 - primit invitatia la interviu;
-15.11.06 - interviu (Hotel Hilton, Bucuresti);
-15.12.06 - trimis dosarul al doilea la Ambasada Canadei Buc.;
-25.03.07 - primit codurile de bare;
-02.04.07 - primit formularele medicale;
-17.04.07 - examenul medical (Bucuresti);
-11.06.07 - primit invitatia de depunere a pasapoartelor;
-05.07.07 - primit pasapoartele vizate;
-07.08.07 - decolarea spre Calgary(Alberta), Canada.
Nu in ultimul rand, vreau sa aduc multumiri tuturor care, prin aportul lor, au facut ca acest forum sa ne poata fi, de foarte multe ori, de un real ajutor si, in special, vreau sa multumesc domnului Gabriel Hoidrag.
Am lasat, la sfarsit, dar nu printre cei din urma, sa multumesc prietenilor mei, Gabi Rosioru si Valentin Ivan, oameni carora le sunt profund recunoscator.
Si, pentru a va face o bucurie, cel putin vizuala, iata cum arata viza :
Va doresc, tuturor, sa va bucurati de visul implinit si nu uitati, niciodata, sa va pastrati credinta. Dumnezeu sa ne ajute, pe toti!
Cu respect,
Emilian Suzan as RNGade
_________________
No comments:
Post a Comment